@“Afzv” merhaba canım bende 15 haftalık gebeyim. Bu ikinci gebeliğim. Ilk hamileliğimde benimde vardı. Ve bu hamileliğimde 2.aydan itibaren çıktı çok erken çıktı varislerim ilkine göre. Ama doğumdan sonra hepsi yok oluyor. Benim hem bacaklarımda da var çok ayakta kalınca ağrıyor sevmiyorum oturmayı. Arada dinlenmek iyi geliyor. Bebek büyüdükçe baskı yapıyor ağırlıktan oluyor bazı dokyorlar sorun bile yapmıyorlar çünkü doğumdan sonra hemen geçiyor