Busbu canım gebelik şekerim var bebeğimin hep iki hafta önden gittiğini söylüyordu Dr m ve bunu gebelik şekeri çıkınca ona bağladık. Ben tekrar perinataloji ye gittim ve perinataloji uzmanı. Ultrason da ki ölçülerin birebir doğru çıkmadığını söyledi ve şunu da ekledi. Her aynı yaştaki insan grubu aynı kiloda boyda mi ki dedi de anne karnında ki bebeklerde de bunu bekleyelim. Şeker e bağlı irilik demek için de omuz ölçüsünün baş ölçüsününden büyük olmasi gerektiğini söyledi. Demem o ki stres yapma. Dr a gidince karım çevresini ve baş omuz ölçü orantisini sor mutlaka