066 Arkadaşlar 21+2 günlük hamıleyım doktora tetonız uçun gıttıgımde senin önceden varmıs dedıler 20 ıncı haftanda tek doz olsan yeter demıslerdı saha henüz gıdemedım uzak olduğu ıcın sorun olurmu
yslnrsh 066 gitmemişsiniz artık sorun olsa da yapacak bir sey yok 😬😬 sağlık ocağını arayıp sorun onlar yapıyor zaten
066 yslnrsh yarın gıdıp yaptıracam en son gıttım 2 doz var senin tetonız tek doz yapsak yeter 20ıncı haftalarında gel demıslerdı arayıp bılgılendırmıyprlarda
066 yslnrsh demı bırsey olmaz zaten 3 sene önce 2 doz yaptırmıştım 5 sene korur diyorlar hemsıre dedı varmış oncesınde tek doz yeterli olur sana dedı