OnlyBaby Afitappp banada erken dediler işte sabah negatifti yarın yapıcam sabah yine çünkü kanda ilk çıkıyor yüksekdikçe idrara geçiyor
Arasmom_ OnlyBaby seni yerim allah razı olsun yarın kadın Doğum doktoruna gideceğim pazartesiyi bekleyemem ama en azından 5 den fazla değeri Gördüm bu bile bir umut allah sanada hayırlı sonuçlar nasip etsin
OnlyBaby Arasmom_ valla ben hiç zannetmiyorum canım insan vücudunu anlıyor ya :) bu yüzden sanmıyorum yani artık