Henuz suslemedim ancak susleyecegim. Maaliyetinden ziyade cok abarti buldugum icin organizasyoncular ile anlasamadik. Trendyoldan baby yazili kutulardan aldim, kapiya veya masanin altina ya da yanina koymayi dusunuyorum henuz karar veremedim balon ve balon stanti aldim. (Balon stanti tac seklinde degil masaya koyulan basit balin stantlarindan) Ayriyeten hediyelik ve kapi susu yaptirdim. (Siparis verdim henuz gelmedi) cikolata yaptiracagim. Serbet ve kucuk sunumluk bardaklardan koymayi dusunuyorum.