Havvaa93 inşallah güzel bi doğum olur benimde ilki çok travmalı geçti çok zordu ondan dolayı çok korku vardı içimde gebeliğimi öğrendiğim günden son haftaya kadar nasıl olacak kaygısı aksi gibi 42. Haftaya kadar da gelmek bilmedi ne su ne nişan ne sancı yatış yaptım gittiğimde bi baktım ki 4 cm açılma var dedim allahım şükürler olsun herşey doğum falan 2 saatte oldu bitti umarım sizinde benim ki gibi kolay olur sıcak duşta çok çömel kalk yaptım birde merdiven inip çıktım başka hiçbişey yapmadım belki sizede faydası olur