Yavru-kus Semrat bat 30 Eylül deniyoruz bakalım 2 gün sonra yumurtalama dönemim umarım doğru zamanı yakalayabiliriz
Semrat Donthappymom yumurtlama takibimi yapiyrsn canım ovulasyon testimi kullanyrsn hadi bakalım inslh 28 inde güzel hbrler alırsın 🙏😊
Donthappymom Semrat evet canım ilk defa sürekli kullanıp takip ettim yumurtlamayı çok tuhaf histi 😅😅😅
Semrat Donthappymom hehe demi canım evet öyle.oluyor bende hep ovulasyonla yaptım bu ay bitti test diye gün aşırı denedik ama yeterli denemdk olurmu olmazmi bakalım hayrlsi 🤭🤭
Semrat Ilk bebeğime ovulasyonla hamile kaldm kızım 3 yaşında şuan martta beklenmdk bir anda hamile kaldm kalbi durdu malesef 😔 geçen ay tekrar denemye basladk ovulasyonla olmadi bu ay bakalm nolcak
Donthappymom Semrat başın sağ olsun canım en azından tutulduğun bir evladın var benim daha ilk olacak
Semrat Donthappymom sağol canım evet çok şükür Allahım onlra ömür versin 🙏 inslh olumlu bir hbr alirsn canım sende inslh tutar bu ay hakkmzda hayrlsi 🙏😊
Semrat Ayse2733 yaaa gercketenmi canım test fotosu varsa atarmisin buraya merak ettim inslh vardır yaa hadi bakalım kan vercenmi adetmi bekliycen 😁☺
Ayse2733 Semrat benim profilden son gönderime bakabilir misin orda var resmi kan vermek zorundayım çnkü iğne kullandım öncekinde yarın direk doktorumamı gitsem diye düşündmm yada bgn kan verip ctesi tekrar mı gitsem karar veremedm
Semrat Ayse2733 aaa evet gördüm bariz var gbi canım net çizgi bi kan ber bence bugün acil de cumartesi tekrar veirrsn eğer varsa hadi güzel.hbrlerni bekliyoruz 😊🙏