Yaklaşık bir saat önce kontrolüm vardi.hersey gayet normal ama bebeğim biraz kilolu ve boylu doktorm dedi normal doğumu unut ki doktoruma da çok güvenirim beni riske aticak hiç birşey yapmaz muayene ye almadan önce baya bir konuşur benimle neler.yasicam.vucudumda.ne gibi değişiklikler olucak vs.ben normal istiyorum hep hala öyle aslında ama galiba sezeryana geçiş yaptık gibi duruyor.he normal de yaparsın ama bu seni ve bebeği çok zorlar parçalanırsin dedi.28+4 haftalığim bu arada.varmi benim gibi bu durumu yaşayan🥹🥹