Bende aynı şeyi yaşamıştım o haftalarda. Pembe kısa çizgiler bana el sallıyordu 😂🙈 28.haftada yani geçen doktora gittiğimde krem vs. sordum bana geç kalmışsın dedi. Yine de mustela lierac yazdı al istersen diye. Kesinlikle genetik annende varsa sende çatlarsın dedi. Hmm ok dedim ne diyim. 🙈 şimdi 29. Hafta bitmek üzere. Doğuma kadar tek temennim daha da artmaması. Üşeniyorum bişiler yapmaya bu konuda sadece duş sonrası krem losyon sürmeyi ihmal etmiyorum. Önemli olan bol sıvı tüketip vücudu içten esnek tutmakmış. Dışarıdan alınan ne varsa o kadar fayda etmezmiş. Geçen biri yazmıştı. Tek isteğim doğum sonrası kilo verip sıkılaşmak toparlar cildim umarım.