Hanımlar hepinize selam ben erken doğum yaptım oğlum şuan 3 yaşında artık 2. Bebeğimizi düşünüyoruz Allah kısmet ederse inşallah tabi ilk bebeğim erken doğunca 2.ci bebek için doktor kontrolünde hamile kalmak istedim riske atmamak için çünkü ilk bebeğim niye erken doğdu bilmiyorum doktorumla görüştüm muayene edip bakarız dedi hem ultrasonla hemde alttan muayene ediyorlarmış galiba alttan muayeneyi nasıl yapıyorlar çatı muayenesi gibi mi yoksa kamera vs gibi bişeyle mi bilen var mı acaba?