kirpapatyasi0 bende kurtulamıyorum 10 gündür.yanma ağrı vs hiçbişe yok sadece sarı akıntı geliyor. 10+5 hamileyim. Tek kullanımlık toz içtim çare olmadı. Fitil kullandım dün bitti fitil . Henüz akıntı gelmedi. Eğer tekrar gelirse doktor başka fitil yazdı 2 kutu gelirse direk başla dedi 3 güne bir 1 fitil kullan dedi.nioli yağını sordum doktora ya boşver böyle şeyleri dedi kullanma dedi.