Bende de tatildeyken aynısı olmuştu 34. Haftada, hastanedeki ebeden bilgi aldığımda erken doğum belirtisi olabilir muhakkak olduğun yerde bi kadin doğuma görün nst’ye bağlan dedi. Gidip bağlandım, kadın doğum doktoru da rahim ağzını kontrol etti. Muhakkak görünün, erken doğum belirtisi olmasa bile içiniz rahat etsin.