Kızlar selamm🙋🏼♀️
Bugun cinsiyet öğrendik erkek dedi doktor 15+1′im.
Cıkarken değişebilir ya da alışveriş yapmayın gibi bir şey söylemedi hiç ben de kesin mi diye sormadım doktorum bu haftaya kadar tahmin de bulunmayı ya da bir sey söylemeyi istemiyordu. Bugun soyleyince ben de paylasım yaptım😂 ama değişme ihtimali nedir bu saatten sonra acaba