Minigiim-vebenn52 2bebek1 radyoloji sistemine her doktor yüklüyor mu acaba ben girdim de bulunamadı kullanıcı diyor özele mi gidiyorsunuz
2bebek1 Minigiim-vebenn52 evet erkekmiş bugün 17+0da öğrendim doktor %95 erkek dedi bi pipi gördük sanki 😅
2bebek1 Minigiim-vebenn52 devlete gidiyorum ama ikili tarama için radyolojiye yönlendirdiler ense kalınlığı burun kemiğine bakmak için sadece onunki sisteme düşmüş diğer aylık ultrasonlar görünmüyor