Mahirissmoms Selam kızlar Düzce devlet hastahanesinde sezeryan olup memnun kaldınız mı doktorunuz kimdi bana yardımcı olun plesaa🙏🥺
umaydurununannesi Mahirissmoms ben 2 yıl once yaptım o zamankı doktor sımdı yok ama genel olarak memnundum
umaydurununannesi Mahirissmoms o gun nobetcı kımse o oluyo sanırım ben o zaman heo aynı doktora gıttım doguma baskası gırdı