Güzel annelerim ve anne adaylarım 33+3 haftalıktan selamlıyoruz sizi. Az önce doktordan geldik 2 vitamin 1 magnezyum ilaç yazmış çocuk biraz daha kilo alsın diye. Çok pahalı gerçekten sordum bir kaç yere. İçmezsem sadece yemeğimi düzenli yersem ilaçların yerini doldurabilirmiyim acaba? Kocama söylersem borç yapar alır ancak son 1 ay kaldı doğuma. Acama içmezsem bişey olurmu?