Yagmur_9 Sonda nasıl takılıyor acıtıyor mu bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi acaba Çokmu içeri takılan bisey
Pamukprenses34 Yagmur_9 kişiye göre değişiyor ağrı esiginize bağlı çok çok acısı olmuyor hafif bi sizlama tarzında oluyor
Zeynebtahir Anestezi verip takiyorlar, cikarinca derin bir nefes alip veriyorsun zaten 10 saniyede cikiyor yani. İğne vurulmak gibi buyuk bir acı yok.
MehmedinZeynebi Yagmur_9 devlette uyuşma öncesi takılıyor Batman’da öyle en azından ama özelde uyuşma sonrası takılıyor eğer kasarsan kendini az acısını hissedersen devlette doğum yapacak olursan da hemşirenden rica et jelsiz takmasinlar jel biraz rahat geçiş sağlayacaktır
Tugbazdmr Yagmur_9 sonda uyuşukken ameliyathanede takıldı hiç hissetmedim, çıkartırken de ufak bir sızı acı yok