Kızlar bu gece epey kasılmalarım ve bel ağrım oldu düzenliydi kasılmalar ama 2 saat sonra geçti bu sabah kalktım iidim az önce regl ve bel sancıları tekrar başladı, doktorum gelsin bakayım dedi bi kaç saate gidicem ama sizce doğuruyor olabilirmiyim ya 😂 ay nerden bilceksiniz tabi ama çok heyecanlandım daha 37+0 deyiz biraz apar topar gibi. Doğum değildir dimi 😂 hadi beni teskin edelim🤣🤣