Evrem990 Kızlae 32+4 üm sabah saga dönerken inanilmaz acıdi kasik bölgem aslında yavşta döndüm neden oldu bilmiyorum allah korusun bebege bisey olmuşmudur bu durumlarda sakatlik vs.olurmu oluyormu tecrubesizim bilmiyorum
Churcill Evrem990 benim de oluyodu bazen yan tarafıma uzanırken falan bişey olmaz inşallah o kadar kolay değil bebeğe zarar vermek
guzelanne01_ Evrem990 canım bu kadar kolay olsa kürtajdır yada bu kadar yurtlarda çoçuk sayısı fazla olmazdı…Yani böyle pirpirkli olma evet ilk gebeliğinmiş ama evhamlı olursa olmaz bebeğe en büyük zarar strestir ..Son haftalarındasın gayet normal içinde rahat değilse doktoruna danış