Bende de çok akıntı var ya ilk defa bu kadar yoğun akıntı görüyorum ama bende adetten 5 gün önce kan vermiştim negatifti o yüzden yeniden yapmak istemiyorum uygulamaya göre 12’sinde olmalıydım ama geçen ay 16’sında olmuştum o yüzden biraz daha beklemek istiyorum kararsızım 🥺 göğüs ağrısı dışında çok belirtim de yok o yüzden ihtimal de vermiyorum açıkçası sizin belirti var mı ?