Leblebisu 5 gün önce doğum yaptım doğum öncesi adı altında şuan e devlette yatıcak olan para gözüküyor bu hafta içi yatar büyük ihtimalle doğum sonrası için ayrı bi rapor tarihi daha oluyor yani toplu alınmıyor parça parça alınıyor diye biliyorum sgk arayın bilgilendiriyorlar en sağlıklı bilgiyi ordan alırsınız