Selam 27 haftalik gebeyim geçen hafta grip yüzünden antibiyotik tedavisi gördüm ondan olduğunu düşündüğüm yeşil lekelenmelerim oldu ama hala geçmedi böyle akıntı gibi değilde bildiğiniz leke kasinti acima vs hicbirsey yok ama mantar enfeksiyon tehlikeli gibi yazılar okuyunca tedirgin oldum ayın 27 randevum var köydeyim ve deprem bölgesi olduğu için sıra da alamıyoruz randevusu almiyotlar napmaliyim acile gideyim mi sizce