aygun_brhml kızlar merhaba. ben 36 haftamı doldurdum. her an içimde bir hiss var " bu gün bebek gele bilir " diye yalancı sancım bile olmuyor. sadece hiss ediyorum 😁. low-lying placenta var bende onun için endişeliyim galiba 😑
Prensleriminannesi aygun_brhml Merhaba! Canım Ben ilk bebeğimi 37+6 da doğurdum allah sanada küsmek etsin inşallah sağsalim. Ama içini ferah tutmaya çalış.
Izm123 aygun_brhml ben 38 haftayim o hisle bu zamana kadar geldim gelen giden yok sanci yok 36. Haftadan sonra durdu bütün agrilarim yalanci sanci bile gelmiyo😒😣
Minikheyecan Bende aynı duyguları hissediyorum yarın 37+0 olcaz sanki doğuracakmışım gibi bi his var 🙅♀️
Agg0207 36. Haftada yalanci sancilarim basladi 39. Haftayi gectim hala hicbirsey yok hep 37-38de dogar diyodum ama insallah 41. Haftayi gormem
BusraSY aygun_brhml 1 ay önce doğum yaptım. 38+6 da kontrol için gitmiştim ama o güne kadar doktorum doğum olabilir demişti. Bekliyoduk ama olmadı kontrole gittiğimde tansiyonum yüksekti ve o gece yatışım yapıldı ertesi gün tam 39da doğum yaptım🥰