Kuzusunannesi benimde bir kurtajim var ondan sonra bana da doktor cift rahim olabilecegimi soylemisti sonra histereskopi diye birsey var rahmin icine kamerayla bakiyorlar oyle bi durumun olmadigini ogrendim ama o zamanki arastirmalarimda bebegin buyuyecegi alan yeterli olmadigi icin erken dogum riskinin oldugunu bende okumustum ogrenmistim ama sizin sekil bozuklugunuzun ne oldugu onemli cunku uteris bicorni , arkuat,unikollis gbi degisik rahim anomalileri var ama kotu dusunmeyin okudugum orneklerde 40 haftayi tamamlayanlar bile vardi