11 Eylül saat 09:23 itibariyle kızıma Tomrisime kavuştum, planlı sezeryan olmam gerekiyordu çünkü eşim suriye görevinde onunda doğumda bulunabilmesi için saat 07.30da hastanede oldum odaya yerleştik damar yolum açıldı bilgilendirmeler yapıldı. Saat 09.05te beni ameliyathaneye indirdiler eşimde doğuma girdi ayrıca önce belden uyuşturmayı yaptılar hafif bi karıncalanma yaptı ve ameliyat masası kısmına geçirdiler, bu esnada farkettim sondamı taktılar doktorum geldi eşimi yanıma oturrttular yaklaşık bir 7-8 dakika içinde ağlama sesini duydum doktorum yüzünü gösterdi sonra çocuk doktoru gerekli aşıları ve ilk muaynesini yaptı 3 gün önce son doktor kontrolünde kilosu 3.200dü fakat 3.555 kilo 50 cm doğdu kızçem. Sonra yanağıma getirdiler sıcacıktı o sıcaklığı sanırım hayatımın sonuna kadar unutmayacağım. Sonra babası ve kızımı birlikte çıkardılar bu aşamadan sonra sizin dikişlerinizi yapıyorlar fakat ben acı eşiği yüksek biri olmama rağmen biraz acı hissettim başımda bir hemşire acı hissedersen söyle dedi baskı ve ağırlık hissediyorum dedim o esnada sanıyorum bana hafif bi sakinleştirici verdiler sanırım uyudum gibi oldu orası bende yok sonra 10.20 civarı ameliyathaneden çıktım kızım zaten odadaymış hemen kucağıma verdiler emzirme danışmanı geldi neyi nasıl yapmam gerektiğini gösterdi bana sadece pijama üstümü giydirdiler altım yaklaşık bir 4-5 saat çıplak kaldı hem sonda hem kanama sebebiyle zaten ayaklarınızda ki uyuşukluk 4-5 saatte anca kayboluyor o biraz rahatsız edici beton gibi oluyor ayağınız hem hemşire tavsiyesiyle kahve içtim ama bir süre sonra çıkarttım onu sonra ilk yürüyüşü yaptırdılar çok acılı olmadı sonra eşimle yürüdük benim sondam biraz geç doldu o yüzden bol su içirdiler ve dolayısıyla gece çok fazla tuvalete gittim ikinci yürüyüşte tekrar kahve iç dediler ama onuda çıkardım herkesin ortak görüşü çıkarmak iyi anestezinin etkisini hızlı atıyorsun diyor. Bu arada benim eşimle kan uyuşmazlığım vardı kızım eşimin grubunu alarak doğduğu için bana tekrar rogam yapıldı. Tabi ara ara emzirme denemelerimiz oldu yaklaşık 3 defa kaka yaptı boklu toriğim. Sabah çocuk doktoru gördü herşeyin normal olduğunu söyledi ben zaten ayağa kendim kalktım tuvalete kendim gidip geldim eşimle gayet iyi yürüdük doktorumda senin 2 gece yatmana gerek yok gayet iyisin dedi hatta dün ve bugünün en iyi hastası dedi hemşire ekibi hiç bizi zorlamadın dediler. 12 Eylül öğleden sonra çıkış yaptık ve 2 sene boyunca bana ve kızıma tekrar yuva olacak annemin evine geldik ailecek.
Ben gazı hastanede çıkardım ama çok güçlü değildi dün eşime eczacı bir probiyotik önermiş onu içtikten sonra çok afedersiniz böyle bi rahatlama yok bu sabahta büyük tuvalete kolaylıkla çıktım ilaçlarınızı aksatmayın ağrı kesicinizi mutlaka için çünkü bebişinizin size ihtiyacı var.
Şimdi Tomris dünyaya bizde ona alışmaya çalışıyoruz tabi kolay ya diyemem anı anını tutmuyor sarılık yükselmesin diye 2 saatte bir emzirmek istiyorum ama bazen uyanmıyor sol mememi hiç tutmuyor bakalım cumartesi günü ilk kontrolü var sanki bugün gözlerinin içi sarı gibi ama yaşayıp göreceğiz bu bir süreç bizde üstesinden geleceğiz.
Ben ayrıca buranın bir tavsiye platformu olduğunu düşündüğüm için doktorum Hülya Kula ve Memorial Ankara hastanesine teşekkür ederim hastane ekibi çok profesyonel çok doğru tercihler yapmışım eğer aklınızda soru işareti varsa olmasın harika doktorum harika hastane.