yenibirannis canım öyle bir şey yok benim bebeğim küvezde kaldı ben sürekli süt sağdım o şekilde süt geldi zaten başta çok az geliyor bu seni etkilemesin normal yani az gelmesi sen devamlı sağım yapacaksın ya da bebeğin emecek. Mamayla takviye de yaparsın başlarda sarılık olmaması için. Tamamen psikolojik bi olay bence süt gelmesi gelmemesi. Bende senin gibi endişe ediyordum ama kesinlikle pes etmedim. Başta zaten hastanede elle sağmayı da gösteriyorlar can yakıcı biraz ama o şekilde de yapabilirsin. Ben saatlerce süt sağdığımı biliyorum damla damla geliyordu kesinlikle pes etme. Göğüs pompasını koyup göğsümü sıkıyordum başta akış yavaş ama bebek emdikten sonra kanallar daha iyi açılıyor aklında olsun. Karadut suyu sütü arttırıyor şimdiden stok yap ondan iç. Süt sağma makinası alacaksan da iyi bir makina al hastanededirler de baya iyi oluyor vakumları ayarlanıyor göğüs ucu kremi mutlaka al lansionunki iyi