Dylann_3433 kbra11 Acıbadem kozyatağı cem öncüloğlu benimde totalis ve kendisi girecek çok iyi bir hekim kritik vakalarda çok başarılı 🫶🏻
kbra11 Dylann_3433 27 haftayım ben de doktorum 32den sonra çıkmazsa başka yere göndermem gerekir dedi onun için araştırıyorum ben de
N-23 kbra11 aynısını Benimkide dedi 32 ye kadar çıkmazsa üniversite ye yollicam, hayır yani madem öyle en başta yollasaydın bari ona göre düzenli olurduk
N-23 Dylann_3433 benimki totalis tam kapatıyor zaten diğer postlarda da konuşmuştuk 😄 ama doktor 32 ye kadar çıkabilir çıkmazss üniye yollicam ddi