Efnan-77 cumartesi benimde başıma geldi düşük yaptım. Sağlıklı gebelik olmadığı için tutunamamış dedi. Yani anormallik olunca vücut kabul etmiyormuş atıyormuş.Kanamam oldu doktor alalım mı dedi bende eğer tutunabilirse kalsın dedim. İyiki bu kararı ben vermemişim. Kendi düştü. Hayırlısı böyleymiş .çok üzüldüm ama her şerde bir hayır vardır dedim.