Cansucannnnnnnn Kızlar çok heyecanliyim dondurulmuş iki tane 5. Gün embriyosu trasnfer edilecek zaman geçmiyor ikinci adetimi bekliyorum muhtelemelen ekimin sonuna gelicek trasnferim sizlerin ne zaman 🌸
[silindi] Cansucannnnnnnn dualarmz seninle cnm benim Sen Tup bebek öncesi vitamin kulandinmi Benim.ilk Tup bebek te 14 yumurta toplandı 1 tane 5 gitti tutu ama boş gebelik oldu Kürtaj oldum:( Tekrar denicem nasipsee
Melike3435 Cansucannnnnnnn benim de muhtemelen Ekim sonu olacak. Ekim başı gibi adetimi bekliyorum . Sonra ilaçlar haplar vs olucak sanırım transfer hazırlığı için .
Cansucannnnnnnn [silindi] Cook teşekkür ederim canım inşallah çok isterim buraya güzel haberler vermeyi evet kuzum iki ay mfk kullandm bnce çok etkili oldu mutlaka kullan sende yumurtalarim az çıktı ama çok şükür doktorum kaliteleri çok iyi dedi
Cansucannnnnnnn [silindi] çay çok tuketmedim kuzum kahve belki günde bir. Tane diğer türlü bol proteinli beslendim ama çok çokta dikkat ettiğim söylenemez 😌sen ne zman basliyorsun
Gdhjddkkd Benimde sanırım bu aylarda olacak bilmiyorum ikinci adetimi bekliyorum ilacım biteli 4 gün oldu hala gelmedi 😅
Cansucannnnnnnn Melike3435 muhtemelen aynı zamanlarda olucak.kuzum.bizim sabırsızlıkla bekliyoruz bakalım ınsllah her şey güzel olur
cisemcisem Benim 2 gün önce oldu transferim ama hiç Belirtim yok Sadece tansiyonumda oynama var okadar bu arada bol bol avokado yedim
Cansucannnnnnnn cisemcisem daha belli olmaz kuzum bazen hiç belirti bile olmuyormus sabırla bekleyelim
Kvser Cansucannnnnnnn benimde ekimde olacak bende çok heyecanlıyım . Normalde eylülde olacaktı ertelemek zorunda kaldım . Adetiniz ne zaman ?