Bana ilk 12+6 da kız gibi görünüyor demişti ve öyle de oldu. Ben her ihtimale karşı detaylıya kadar bekledim, detaylıda da kız çıktı 🥰 doktoruma güveniyordum açıkçası ama insan bi emin olamıyor yinede 😅 Allah gönlünüze göre versin sağlıklı hayırlı evlat olsunlar inşallah