Cicek1 iğne yaptıktan sonra orayı ovalayın beze olursa yayılmasını sağlar. İğneyi yaparken ayakta mı yapıyorsunuz uzanarak mı? İlk zamanlar ayakta yapıyodu eşim aşırı derecede morarıyordu ve acıyordu sonra yarı yatar pozisyonda vuruyorum oturup ayaklarımı uzatıyorum daha rahat ve daha kolay oluyor 😊 eskisi gibi morarmıyor ve acımıyor