Zeyna01 15 haftalık hamisler toplanayalim benim bugün doktor kontrolüm var sık sık açıkıyorum başka belirtim yok sizde durumlar nasıl nasıl gidiyor cinsiyet öğrendiniz miii
Premsesko Zeyna01 14+5 im 2 gün önce oğlum olacağını öğrendim. Ben çok iştahsızlaştım Belirtilerin çoğu gitti sadece kasıkta batma ağrı oluyor.
Esraabbaa Biz de 15+6. Ben de çok sık acıkıyorum ama az yiyebiliyorum. Çok yediğimde zaten aşırı rahatsız ediyor. Cinsiyeti de az önce öğrendik 😍
Zeyna01 Esraabbaa Ben 13 haftalık öğrenmiştim erkek geliyor 💙 Cok sukur saglikliydi sizin ne cinsiyetii