Arasmom_ merylii_ bende çatlatma iğnesi yapmıştım. Bugün kan verdim sonucu yarın sabah alıcam reglime 2 gün var. Bende aşırı gerginim. Bu son hakkımdı bundan sonraki aşama aşılama umarım gerrk kalmamıştır
merylii_ Ben özel hastanenin acilinde verdim sonuç 40 dk da çıktı aşılama sonrası 15.günümde 260 bhcg ile pozitifi gördüm çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin
1Anneadayiiii merylii_ hayırlı olsun canım inşallah sağlıkla kavuşursun bebeğine pazartesi günü bende verilen benimde 15. Günüm inşallah bende ayni mutluluğu yaşarım benim için de dua et lütfen 🌼
Esmer00 merylii_ benim iki düşüğüm oldu geçen yıl kan pıhtılaşmasından dolayı korundum geçen ay bıraktım kimyasal yaşadım hala kanamam sürüyor ara ara betam daha düşmedi bende yapmayı düşünüyorum
merylii_ Esmer00 bende pcos ve bikornat uterus vardı gebeliğe engel değil dediler ama normal yolla hamile kalamadım doktorumuz o yüzden aşılama tavsiye etti