Şuan 36+4 teyim dün kontrolüm vardı başından beri normal doğum olarak başlamıştık yola doktorumla da hep normal doğum olarak planlamıştık ama dün malesef zorunlu sezeryan olacağımı öğrendim 39 haftada alacağını söyledi doktorum sağlık olsun ne diyim ama üzüldüm açıkcası annem ablam 3 çoçuk doğurmuş hepsini de normal doğumla kucağına aldı bende normali istedim çünkü sonrası toparlanması çok kısa sürüyor ameliyat olma fikri korkutuyor beni birine bağlı kalmam hareket ederken 🥲 sezeryan doğum yapanlardan fikir alabilirim tecrübelerinizi yazar mısınız ?