Kızlar merhaba. Daha öncede post açmıştım fazla kimse dahil olmamıştı ve doğum yaklaştığı için merakımdqn tekrar açıyorum 😄 2021 de bilkent şehir hastanesinde sezeryan olmuştum. Şimdi orası evime çok uzak git gel sorun olduğu için etlik şehir hastanesinde olacak doğumum. 34+4deyiz sezeryan günü ne zaman veriliyor yani kaçıncı haftada. Süreci merak ediyorum ilki acil olduğu için pek bir fikrim olmadı. Söylenen saatte alıyorlar mı sizi. Sezeryan olan arkadaşlar lütfen beni aydınlatın 😊