Gizemkeskn Arkadaşlar merhaba beş hafta 3günlükken idrar testi silik çıkması normal mi 5+2ken idrar testi pozitifti şimdi yani bugün silik hatta hiç YÖK gibiydi
Aytan Gizemkeskn kimyasal gebelik olabilir.kan testi yaptırıp iki günde bir yükselmesini beklemeniz daha kesin bir sonuç verebilir.
songul123 Gizemkeskn ben adet günümde yapmıştım silik cıktı belli belirsiz kan verdim noramaldi inşallah sizinkide öyledir
Aytan Gizemkeskn moralini bozma ben de gebe kalmadan önceki ay kimyasal gebelik yaşamıştım . Kan testini yaptır belli olur zaten