Nasibveannesi Kızlar nerdeyse 2 aylik hamileyim Allahın izniyle ama hamile kaldim dan beri. Çorap çetik giyiyorum bi yatarken çıkarıyorum ama inanın ayaklarım buz kesiyor ?? Benimle aynı durumu yaşayan varmı ? Birde ayakları üşüyenin oğlu olurmuş diye duydum ☺ ?? Sizde durumlar nasıl??
Nisam2008 Nasibveannesi Cnm benim oğlum olacak inşallah hamileliğim başları yaza geldi ayaklarım öyle soğukta değildi ama normaldede ayaklarım hep üşür benim hamilelikte öncesindede hep üşürdü yani
Aminea Nasibveannesi benimde hep ısınmıyor buz gibi canım çorap patik ve panduf giyiyorum yinede ısınmıyor sıcak su torbası bi ısıtıyor
Mmerwe Nasibveannesi evet ben ayaklarıma sıcak su torbası koyuyorum ısınmıyordu meğer hamileymişim üstelik erkekti cinsiyeti
ashas Nasibveannesi cinsiyeti öğrendiğinde bu postta yazarmısın. Cünkü erkek bebekte üşür ayaklar bence erkek senin ama hayırlısı tabi😘
Zezgit Benimde ilk 3 ay çok çok fazla üşüdü hiç bu kadar üşüdüğümü hatırlamıyorum buz torbası gibi ayaklarım vardi. Tüm vucudumda da devamlı üşüme titreme oldu. 12.haftada doktor yüksek ihtimal kız dedi 2 hafta sonra tekrar gidince kesin öğreniriz artık 🤷
oglummehmedim Nasibveannesi benimkide erkek iki tane corap bitane patik hala donuyo bide yorganin altindayim esim de diyo bu ne boyle olu ayagi gibi😂😂
YavrumAnnem Nasibveannesi ilk 3 4 ay öyle oluyor canım hep soğuk ayaklar son aylarda yanıyor 😅😅 üsudugune şükretmiştim ilk gebelikte