Uygulamaya göre son 3 doktorun biri 41 de suni ile deneriz almayı gelmezse ozamana kadar dedi ama ben beklemek istemiyorum ve kendi sancimla acilmamla gitmek istiyorum ilkimi 39+5te gitmistim 3 cm aciklik ile bundada hurma ve ada çayı icip yiyorum dün 3 bardak ictim ada çayını artirdim biraz 3 öğün yaptim başka onerileniriz varsa bekliyorum sıcak duşa da giriyorum oglumda baya etkisi olmusti ama bunda pek işe yaramiyor galiba