Mervesrsy Ay bende 28 deyim daha dün çıktık bebek arabası, reflü yatağı, banyo takimi, organizer , emzirme yastığı, bakım şeylerini aldık, kıyafet çok çok beğendiğim bikav sey almsitim onun dışında
aileler alacak ve hediye geleceği için abanmadim pek aslında imkan varsa 21 den itibaren felan büyük şeyleri alınabilir çünkü zamların önü sonu yok. Allah ödeme kolaylığı versin herkese🤣