Kızlar merhaba. Sat 24 Ağustos bat 24 eylül.
1 yıl önce düşükle sonuçlanan gebeliğim oldu. Artık 1 yıl geçti ve hala hamile kalamadım.
Dr büyük bir problem yok diyor. Eşimde sonuçları normal.
Ben 6 Eylülde çatlatma iğnesi oldum. Bugün 8 ci günüm ve iğneden bugüne kadar hiçbir ağrı sızı falan olmadı.
Adetten 7-10 gün önce bacaklarım ağrımaya başlıyoe. Bugün bacağım ağrımaya başladı. Biraz göğüslerim dolgunlaştı ki, her adetten önce oluyor. Fakat onun dışında hiçbirşey yok. Bacağım ağrıdığı zaman adet olacağımı biliyorum. İlk gebeliğimde bacak ağrısı yoktu.
Kızlar sorum şu, çatlatma iğnesinden sonra hiç ağrısı olmayıb gebe kalan varmı? Ya da bacak ağrısı olup gebe kalan varmı? O kadar üzgünüm ki anlatamam ☹️☹️