Mutlubiranne41 Kızlar 8 günlük bebeğim her emzirmeden sonra kakasını yapıyor acaba sütüm mü yaramiyor doğum kilosu 3,350 gramdı dogumdan sonra 3,80 grama düştü pzartsi günü sağlık ocağına gittim 3,250 olmuş normal mı sizce
Churcill Mutlubiranne41 kaka durumu hakkında bi fikrim yok bildiğim kadarıyla 15 gün içinde doğum kilosuna ulaşması gerekiyo eğer beslenmesinde bi sorun yoksa
Rwerdst Mutlubiranne41 normal canım benim oğlum bir buçuk aydan sonra daha az kaka yapmaya başladı. Ve 2590 gr doğmuştu 30 günlükken 3800 grmdı🤭🤭 kakayla alakası yok durumun😂
Seymoshh Mutlubiranne41 şuanlık normal doğumdan sonra 300 gr kadar vermesi normal geri almaya başlamış zaten bir süre sonra kakada seyrekleşecrk belki haftada 1 yapacak yeni kilo alımı sürecine girmiş endişe edecek bir durum yok yanlızca kaka rengi yeşil koyu yeşil yada kahve gibi farklı renkse üşütme yada enfeksiyon olabilir ama sarı koyu sarı ve bütürlüyse hiiiç sorun yok demektir
Knergiz Mutlubiranne41 çok normal ki bizler bile yemek yedikten sonra tuvaletimiz gelir. Emmesi güzelse kilo da alır inşAllah
Mutlubiranne41 Churcill beslenmesinde bir sorun yok canım emmesi falan iyi ama her seferinde kakasını yapıyor
Churcill Mutlubiranne41 bebeğe göre değişiyo muhtemelen çünkü benim bebeğim de günde 1 kez yapıyo kakasını 😂 ama sütünüz varsa yaramama durumu olmaz heralde
Pinklove Mutlubiranne41 Çok normal, benim bebeğimde 16 günlük her emdikten sonra kakasını yapıyor, doktoru çok iyi demişti, doyduğunu gösteriyor
Minikperi Mutlubiranne41 emdiği için kaka yapıyor. Biz de öyle değil miyiz yemek yeriz tuvalete çıkarız yemek yemeyiz tuvalete çıkmayız. Aynı mantık. Normal durumu 🌸