Alyamm Kelebegimmm canım ben yaptığımda ikiside aynı anda kızardı ve geveliği gmsteren ikinci çizgi giderek soluyor zaten ikisinin aynı renk olmaması lazım diye biliyorum ben gebelik için bir tane daha test yap
Kelebegimmm 35 günü geçsin birini daha yapıcam🤗Sllah hakkımızda hayırlısı beyse onu versşn in şa Allah🌹olmadı diyede sakın üzülmeyelim bişzm için gizlenen müjdeyi bilemeyiz🤗❤️🌹
Gebelercee Kelebegimmm bendedw oyle olmuştu,gebesinizdir ama daha döllenme cok yeni oldugundan silik cikiyodur 😊
Kelebegimmm Gebelercee ama yumutlama gününden 1 hafta sonra başladı akıntılar.bu gün kesildi sarı renk oldu.sizde de öylemiydi?yani o akıntı yerleşme için değilmiydi?
Gebelercee Kelebegimmm bende yogun akinti olmadi zaten adetim sadece 4 gun gecikmisti testi yaptigimda. Kanama ve akinti yoktu
Kelebegimmm 9497 bende kahverengiydi kan olurdu ara ara damarlı şekilde.daha bu gün sarıya döndü.hayırlısı
Melek1010 Kelebegimmm testlerin yanılma payı çok düşük hayırlı olsun çok büyük ihtimalle hamilesiniz ben yaptığımda yok denecek kadar azdı ikinci çizgi hatta dikkatli bakmadan göremiyorduk
Kelebegimmm Melek1010 varsa olsun)bende de o kadar çok zor gözüküyor ama test tamamlanmadan ikinci kızardı sonra solmaya başladı