Betlllal Merhaba bugün kontrole gittim 5+4 üm keseyi gördük ama bebek ve kalp atışı henüz yok ne zaman görebilirim
myangelson Betlllal ben bebeği 7. Haftada bebeği gördüm kalp atisini da doktor dinletmiyordu sadece gösterdi
rabisskocc Betlllal ben 6+2 gbi duymuştum kalp atışını onu ilk gördüğüm an da öyleydi😀daha biraz erken
Yarenventolin Betlllal 6+2 de gittim kese vardı kalp atışı yoktu sonra 8 haftaya kadar bekleyip 8 de duydum kalp atışını