DCAN Benim eşimin var sağlık sigortası çalıştığı yerden belli bir limit var kadın doğuma giderken atıyorum 10 bin her muayene ücreti , tahliller vs kesiliyor kalan para da doğum ücreti kalıyor . Ben geçen sene doğum yaptım Kasım’da ücret ödemedim hastaneye mesela. Ama mesela bende evlendikten 1 sene sonra geçerliydi doğum ücreti. Normal yapılınca nasıl oluyor hiç bir bilgim yok 🥹 hastaneyi arayıp sorsanız daha iyi bence.