Alir Selam kızlar , diyelim ki doğum başladı hastaneye gittik hangi işlem sırası uygulanıyor? Acil bölümüne mi gideceğiz, doktorumuzun yanına mı?
Churcill Alir doğumun ne şekilde başladığına bağlı. Ben nişanım gelmişti doktora gitmiştim kontrole ordan doğumhaneye yolladılar devlet hastensiydi. Ebeler muayene etti yolladı. Daha sonra sancılarım başladı suyum geldi direkt doğumhaneye gittik eşim daha sonra acilden kayıt açtırmış
Asfmray Gündüz olursa doktoruna gidersin ama gece oldugunda acilden giriş yapman lazım zaten gebeliğini vs söylediğinde seni direk doğumhaneye yönlendiriyolar