25+1 den herkese Günaydın 🫠🌸
Anneler dün belkide doğum öncesi yaşadığım gebelik süresince başıma gelen en kötü geceydi.Akşam saatlerinde kollarımda uyuşma başladı tüm gece devam etti Google dan baktım normalmiş vücut ödem topluyormuş sıvı birikmiyormuş uyuşma olurmuş vs daha sonra iki göğsümün arası sıkışmaya başladı , midem yandı , böyle kalbim ağzımda gibi hissettim. Sağa yattım sola yattım rahat edemedim canım yandı inleye inleye sabaha karşı uykuya daldım uyandığımda daha iyiydim. Tüm bu yaşananlar hamilelik süresinde normal diye biliyorum duyuyorum ama yinede burdanda sormak istedim aranızda bunları yaşayan oldu mu.. 🥹🙏🏻