Ciceks 9 eylülde çatlatma iğnesi oldum bugün 7. Gün 3 gündür kasık batması oluyor sol tarafımda ve yumurtam sol tarafta gelişti bu ay neyin belirtisi olabilir
OnlyBaby Ciceks bendede oldu canım yarın 14. Günüme giriyorum sabah test yapıcam bunlar iğnenin etkisi olabilir bendede ara ara devam ediyor 1 eylülde oldum 3 eylülden beri devam ediyo, negatifti testim yarın yine yapıcam inşallah pozitif görürüm
Ciceks babycom456 değilim ama şuan bi test yaptım hafif silik görüyorum adetime 1 hafta var atayım mı buraya 🥲
babycom456 Ciceks ben cok göremedim canım cizgiyi ama yeni bi post ac istersen orda daha iyi yorum yaparlar