Beyyza allah aşkına başka doktora git ya
7+4 de kese görmüşsün sonra bebek görünmüş
. Benim doktorum bebeği gördükten 1 2 hafta içinde kalp atışını duyariz demisti dedigi gibide oldu 1 hafta.sonra duymuştum. Ikide bir kurtaj deyip senide uzuyor sen o doktora nasıl gidiyorsun hala kesinlikle gitme