Serklaj olalı 17 gün oldu sarı akıntım bazen yeşile döndü idarr testinde enfeksiyon çıktı antibiyotik falan başladım bide fitil vermiş doktorum kullandım dışarı artı komple biraz kahveye dönük dışarı attı hiç eritmemişti şimdi sarı akıntım geliyor artı dün doktora gitmiştim bugün de yazdım çok korkuyorum yaşayan var mı