-meso- Arkadaşlar geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu için ne kullanabilirim iki kere antibiyotik kullandım ama geçmedi
smeyyeav -meso- ilaçlarlar bol sıvı ve temizlige dikkat ile bendede geçmesi gerektigine artıyordu dut çayına başladım her sabah aç karna kahvaltıdan bir saat önce düzenli olarak içiyorum yaklasık iki hafta oldu yapmaya başlayalı bir sonraki kontrole kadar yapıcam belirtilerim azalıyor gibi kontrolde yeni test verdigimde sonuç temiz veya çok azalmış çıkarsa yazarım yine
zumrasmom1 -meso- bende iki defa antibiyotik kullandım geçmemişti hastaneye yatırıp damardan serumla antibiyotik verdiler üç gün. Üçüncü gün 0 enfeksiyon ile çıktım şükür hastaneden
arsaynl Aynı durumdayım kasık ağrılarım artıyor enfeksiyon yüzünden çok kötü haldeyim . Riskli gebeliğim var bir de üstüne . Sürekli yanma,sarı akıntı oluyor . Dut çayı yapıp arada kaynatıyorum ama çok etkisi olmadı belki de gergin içmediğim için .
Yagmurun2 -meso- ya normal kuru dut alıp yersin yada 3 kaşık dutu kaynatım sabah akşam içersin bu şekilde okudum bir yerde doğruluğunu net bilmiyorum idrar yolu Enfeksiyonu için kullanıldığı yazıyordu
smeyyeav -meso- Yagmurun2 benim dişlerimde çürükler var altı oyuk şekilde malesef yeme kısmını yapamıyorum aralarına gidince ağrı yapıyor onun yerine kaynatıp içiyorum her sabah doktoruma danışarak başlamıştım ben doktorunuza sorarak siz de başlayabilirsiniz
smeyyeav -meso- 6 eylülde test verdigimde lökosit 50 idi o tarihten bugüne kadar her sabah dut kurusunu kaynatıp içtim aç karna bugun ki sonucumda lökosit 7 baya azalmış
KuzeyinAnnesi10 -meso- geçemeyen başından beri enfeksiyonum vardı ilk defa verdiğim tahlil ter temiz çıktı dut suyu içiyorum kesinlikle faydası var
Beyzanrrr -meso- bol bol su iç ayaklarını üsutme iç çamaşırıni sürekli değiştir sudan başka hiçbir şey işe yaramıyor